Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 10:16:35 +0200

Tere!

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00072 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi küla, Kaasiku tn 24 // 24a // 
26 // 26a // 26b // 28 // 28a // 30 // Kaasiku tänav T1 // Mooni tn 12 // 
19a // 19b // 21 // 21b // Mooni tänav T3 // Taguse // Jõhvi linn, 10 // 10a 
// T1 // T2 // Tartu mnt 14 (Kaugküttetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27242395>  (menetlus nr: 
470392), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister